Myneymis bizde de öyle
İlk başta kafası terliyordu
Şu an komple vücut
Uyurken sadece bez ile uyutuyoruz çünkü gece bir kaç (5-6 kere) yerini değiştiriyorum
Üstü açık kaldığında maalesef hasta oluyor
Ama diğer türlü de olmuyor işte
Eşim ve kaynana terleyenlerden
Genetik dedi doktor bize de
Çok zorluyor beni bu durum