Emzirirken hamile kalanlar bi yardımcı olabilir mi belirtiler vs aynı mı oluyor bugün adetimin 41. Günü hala olmadım normalde de düzensiz ama bu kadar olmuyordu bugün kaset test yaptım negatif çıktı olsaydı çıkardı diye düşünüyorum ama hala adette olmadım kafam karıştı kaç gündürde bel ağrısı var