_muzikutusuu weebaby kesinlikle çok rahat 0 yara ,bir de gümüş kapak alın ilave ,ilk zamanlar sızlıyor ya gümüş kapak rahatlatıyor yara hic olmuyor . 4 5 aylıkken slikonu attık sıkıldık ,ara ara normal vermeyi teklif edin oyle oyle birakir sonra da 😊