Kizlar ben bebeğimi mayista zorunlu sezeryanla kicagima aldim cok sukur sagsalim🙏şimdi dusunuyorumda bizimkilerde ikiz gebelik oluyor .hatta benim yumurtalarim çift cift çatlardi .amma kizim tek oldu .neyse ben dusunuyorumki benim ikinci hamileligim ikiz olma olasiligi yuksek .acaba sezeryan olandan sonra ikiz gebelik yasayan varmi ?ikiz olursa ne gibi zorluklar olar? İcimden hep ikiz bebek istiyordum sezeryan olacagim gune kadar ama sezeryandan sonra ikiz gebelikden korkuyorum ..