minikbeyd benimde ucum olmadığı için uçla emziriyordum ve dediğiniz gibi tayzikli geliyodu ama ben biraz çektikten sonra memeden alıp kontrol ediyodum dolunca ağız mendiliyle o fazlalığı alıyordum, yoksa genzine gidip öksürüyordu. 2 bucuk aylığız suan ve artık göğsümden emmeye başladı. Büyüdüğü için emme tutma reflekside gelişti. Ara ara denedim. Ama o tazykli devam ediyor. O yüzden yanımda mendil yada göğüs pedi artı olarak bulunduruyorum ucuma tutup tazziyi çeksin diye