smnbr 1 yaşına girdi. Girdiği gün hastalandı Zaten iştahsız. Katı gıda az yiyor bikaç gündür Formül Mama bu zamanlarda kurtarıcım olurdu. Mutlaka içerdi. Şimdi asla içmiyor. Hastalık nedeni ile mü yoksa 1 yaşa özgü şeyler mi bunlar???
kirazmevsimi_ smnbr kaşıkla deneseniz çorba içirir gibi. Ben artık öyle iciriyorum. Benimde oglum 1 yasinda biberon kabul etmiyor bayadir.
smnbr kirazmevsimi_ Kaşık biberonla da denedim. Yine olmadı maalesef. Kaşıkla tek tek vermek zor olmuyor mu
smnbr kirazmevsimi_ Ay benim bebem de kabul etmedi Su içtiği suluğa sabah mama koydum , onu da anladı içmedi :(