Arkadaşlar merhaba ben 24 yaşındayım romatizma hastalığım var kas eklem kemik ağrıları tutulmaları yaşıyorum. Doktora gittiğimde bunun tedavisi olmadığı hep kortizon kullanmam gerektiğini söylüyorlar fakat ben biraz araştırınca temelimde glutenin olduğunu öğrendim. Bu şekilde glutensiz beslenen var mı aranız da neler yapıyorsunuz ve nasıl oluyor hiç bir bilgim yok bana fikir verip destek olursanız çok sevinirim.. 🥹