Merhaba kızlar ben doğum yapalı bir buçuk sene geçti dikiş izim kabarık ve morumsu bi renk. Kleoid deniyormuş araştırdığıma göre. Görüntüsü çok rahatsız ediyor normal herkesin böyle sanıyordum komşum ile konuşurken böyle olmadığını söyleyince tedirgin oldum ne yapmalıyım dermatolojiye gideyim mi sizin nasıl