Zaman verin kendinize, herkes normal doğum olunca 3 gün sonra herşey bitecek gibi anlatıyor da vücut toparlanırken ağrılar oluyor. Benim tavsiyem kabız olmamaya ve gaz yapacak şeyler yememeye çalışın. Gaz birikmesi ve kabızlık vajinal bölgeyi daha da gerip zorluyor. Ben hergün kayısı yiyordum, sabah kahvaltıda domatese zeytinyağı koyuyordum, Türk kahvesi içiyordum. Bol su içiyordum. İşe yaramıştı.