gokturkasli Tekbenimsucumguzelolmakdemi oyun gruplarina yonlendirseniz 1.5 yastan itibaren jimlastige gidenler var etrafinizda bulabilirsiniz
Tekbenimsucumguzelolmakdemi ZeydsMom aynen öyle helede tehlikeli cisimlere fazlasıyla merakları var rabbim esirgesin evlatlarımızı. Bu arada sizi dün bi postunuzda gördüm azeriymişsiniz. Türkçeyide çok güzel yazıyorsunuz maşallah
ZeydsMom Tekbenimsucumguzelolmakdemi amiin. Evet oyleyim. 🫠 Yaziyorum iste konusuyorum kendimce dilimin dondugu kadar 😄
Tekbenimsucumguzelolmakdemi ZeydsMom valla biz türklerden çok daha güzel yazıyorsun. Hele dün bir post gördüm aman allahım yazım yanlışları hat safadaydı. O mu türk senmi belli değil😅 eğitimli bilge insan başka her zaman🌸
ZeydsMom Tekbenimsucumguzelolmakdemi 😄😄 yaa tesekkur ederim. Bazi farkliliklarimiz var ğ y gibi mesela onu hep karistiriyorum. Ne zaman ğ ne zaman y olmali bazen yalnis oluyor ve onceleri bunu burda bana karsi kullanirlardi sonra anlattim yanii benim dilim degill diye 😁 baglayicilar falan virgul farkliliklar var cumlelerimizde. Onun disinda iste kendimi ifade ediyorum bi sekilde 😁