Anneler merhaba,kızım 17 aylık,sosyal oyuncu bi bebek,ama hergün hemen hemen aynı saatlerde hep aynı hareketleri yapıyor,bu durumu yaşayan var mı? Normal bi durum mu? Aynı hareket dediğim de; yere uzanıp ıkınıyo gibi yapıyo ama kabız flan yada tuvaletini yapmıyo,tik gibi sanki