degersizbirhayat_1 Deletedmom_206 Kendin için mi soruyorsun yoksa bir kaç kere fotoğrafta görmüştüm ne kadar güzel bir kadın demiştim
Deletedmom_206 degersizbirhayat_1 Teşekkür ederim dostum. Kız güzel kadınım zaten sadece fazla kilom var. Aama araştırdığım kadarıyla operasyon olacak kadar fazlam yokmuş. Belli bir kilonun üstünde olman lazımmış.
degersizbirhayat_1 Deletedmom_206 Rica ederim gördüğümü söyledim. İnanır mısın bende kaç saattir bir motivasyon kaynağı arıyorum egzersizlere bakıyorum hayatımda herşey çok güzel ama kilom dışında 1.67 boyum 87 kiloyum sen kaçsın pekiiii
degersizbirhayat_1 Deletedmom_206 tüp mide ameliyatına cesaret edemem de mide balonu düşündüm bi ara ağrıları sancıları fazla oluyormuş ondan sa vazgeçtim
1anne1mirac degersizbirhayat_1 bende 165 boy kg 86 dı bir ayda leslie ve diyet demeyelimde istediğm herseyi yedim ama azar azar iki öğün beslendim ben bide detoks suyu yaptm su an 81 düştüm hangisinin etkisi var bilmiyorum ama verdikçe insan mutlu oluyor
degersizbirhayat_1 1anne1mirac yaaaa ne kadar güzel çok sevindim adına nasıl beslendin mesela bende uygulayım tatlıya çikolataya hiç dayanamıyorum ya