Yangaz Persembe gunu inmemis testisle beraber sunnet oldu o gun bugundur oturmuyor yürümüyor agliyor çok fazla istemiyor yarin kontrolumuz var ama basins gelen var mi merak ettim ?
Fidelcee 2.5 yaş sünnet için iyi bir yaş değil . Keşke 2 yaşından önce yaptirsaydiniz. Benim oğlumda 21 aylıkken sünnet oldu 2 3 ay hassasiyet vardı. Bezini açtırmak orayı sildirmek istemezdi zamanla geçti ama .
Yasemn888 Fidelcee merhaba kaç günde iyileşti acaba benimde oğlum 21 aylık pazartesi günü olucak sünnet hareketlerinde sıkıntı oldu mu
biroglanannesii1 Neden bu kadar geç kaldınız sunnet için? Çünkü psikolojik ve acı hissi acisindan kötü bir yaş
Fidelcee Yasemn888 1 hafta içerisinde tamamen düzelmisti . Hayır hareketlerinde hiç sorun yaşamadık. Doktorumuz bize dar şeyler giydirin demişti onun dediği gibi yaptık şükür sorun olmadı. Sadece bir kaç hafif bir hassasiyet sorunu yaşadık ama onu da büyüdükçe unuttu.