Kızlar geçen haftalarda adettim doğumdan sonra ikinci reglimdi birkaç gün önce bitmişti de ama dün öyle bir ağrım oldu ki yine mi adet olacağım dedim hatta çok azcık kan da gelmişti ama şimdi böyle kahverengi yapışkan bir kan daha geldi ve hala karnım çatlıyor neden olabilr