ezgiii12490 suan 4,5 yaşında kreşe gidiyor ve asla ama asla ne etkinliklere katılıyor nede yerinden durabiliyor yemek yerken bile bi kaşık alıp sandalyeden kalkıp ziplayip tekrar oturup bi kaşık alır o şekilde yemek yer mesela hiç bi yere yürüyerek gidemeyiz hep koşarak gidiyoruz bu sebeple pek arkadas da edinemiyor çünkü çocuklar bir oyun oynamak istiyor ama yerinde durup oyuna katilamiyor