mombabe Merhaba, memnun kaldığınız çocuk doktoru var mı? Hastane farketmez. Yeter ki iyi olsun. Trabzon’da yeniyim.
Nehiriinnannesii mombabe numune de Halil İbrahim Aksoy tavsiye ederim bende tavsiye üzerine götürdüm memnun kaldım
yorgun1mom mombabe elbette imperailde abdullah yağcı var rizeden geldi oda çok iyi numunede de abdullah karaca istediğinizi sorun cevaplıyor anlatıyor özelde ki doktor gibi ilgili iki yıldır hiç değiişmedim memnunum 🫶🏻 o hastaneden bende pek haz etmiyorum ama ona gidebilirsiniz
1kuzuannesi mombabe abdullah karaca yazmışlar zaten numune çok iyi her şeyi cevaplıyor insanın içi rahatlıyor
Junioraras61 mombabe Ahmet Kaya Giriyoruz ve çok memnunuz özele gitse gideriz o kadar artık bizi taniyor,😂
mombabe Junioraras61 hangi hastanede, özelde gittim ama hiç memnun kalmadım burada Abdullah Karaca ismi çok duydum ona da gitmeyi düşünüyorum
yigittefe611 Numune Halil İbrahim Aksoy diyorum. 3 buçuk yıl önce çocuğumla çok ilgilendi 2 aylık bebeğim var hala ona gidiyorum