Ek gıdaya geçtiğimizden belli çöl kabızlık çekiyoruz 7 8 gün yapmadığı oluyor lavman kullanmak zorunda kalıyorum çok zararlı biliyorum başka türlüde yapmıyor poposu çok pişik oldu çatlakta var kremde kullanıyorum be yapacağım bilmiyorum çok üzülüyorum ne yapacağım