Kizlar selam 3 yada 4 haftalık hamileyim daha doktora gitmedim gidince öğreneceğim neyse asıl sorum şu insülin direncim var gebelik şekerim çıkar mı bilgisi olan var mı yada insülin direnci olupda gebelik şekeri olan var mı insülin direncim baya baya hat safadaydi hamile kalmak için biraz zayıfladım biraz düşürdüm şimdide çok düşük sayılmaz ama iyi orta dercede yani