anonimmomp_ Bebeğim üç ayı geçti yenidoğan döneminde fıtık oluşmuştu şimdi göbek deliği indi içine çöktü ama karartı halen duruyor baya kahverengi neden oluyor ve ne zaman geçer yaşayan var mı