incer 24 aylığız rutinlerimiz oluştu önceye göre çok daha iyiyiz uyku sorunlarımız da Allah’a şükür azaldı bir aksilik yaşamadığımız sürece sorun olmuyor . Bu seferde farklı sorunlar var ama inat ,her şeye ağlama , özgürlük , her şeyi ben yapacağım diye tutturma gibi gibi 😂😩 bir de ha konuştu ha konuşacak diye stresli bekleyiş içindeyim bu beni çok yoruyor 🥹