Kızçeler selam. Dün hamile olduğumu öğrendim.
Kızım şuan 3 yaşında. Kardeş düşünüyorduk ama en azından o dört yaşına geşince diyordum. Geçenlerde ilişki sonrası işimi garantiye almak için ertesigün hapı aldım sabah. Ona rağmen hamile kaldım.😒 hani koruyordu %99 :) neyse hayırlısıyla sağlıkla gelsin inşallah bebişkom.
Bişe sorcam Kullandığım ertesigün hapı bişey olmaz dimş bebeğe zarar anlamında ?