
Herkese iyi pazarlar dilerim 🏵️Kendini geliştiren anneler,diye başlık açtım ama bu postta sadece kitaplardan değil,kendinizi ne ile geliştiriyorsanız onlardan bahsedebilirsiniz🥰
Mesela ben ayda en az 5 kitap bitiririm,ince veya kalın olması fark etmez. Okumanın hayatımda büyük bir yeri vardır çünkü çocuğum da ilerde okusun,kendini istediği konularda gelistirsin isterim ve bunu kitap ile yapmasa da en azından karşısında benim gibi bir örnek dursun diye düşünürüm..
Günümüzde kitap okuyan sayısı diğer ülkelere göre çok az..Eğitim de ailede başladığına göre,biz ebeveynler olarak bu konuda kendimizi geliştirirsek çocuklarımız da daha iyi yerlere gelir,diye düşünüyorum.
Birkaç gün oldu bitireli bu kitabı ve bence her anne babanın mutlaka okuması gereken bir kitap. Ben okurken hem ağladım hem güldüm. Kendimi sorgulamaya itti açıkçası bu kitap beni. Sizler de okuduysaniz fikirlerinizi belirtebilirsiniz. Veya okuduğunuz başka kitap varsa onlardan da konuşalım isterim 🙃