elifnevos ya benim de şükür tekerimiz dönüyor 😂 ama sürekli eksik eşya vs aldigimjz için taksit öduyoruz çok ekstra ya kacamiyorum o yüzden. İçimden de o fiyatları vermek gelmiyor açıkçası. İnanın ben de bilmiyorum ne olacak sadece bir üste 1500 TL istiyorlar. Zaten kendime uygun takım da bulamıyorum pantolonlu. Boyum biraz uzun her şeyi o kadar kısaltmislar ki ben giysem kalçama gelir tam yani.1.70 boyum tunik boyları üst boyları 75-80 cm yapıyorlar genelde. Uzun olanlar da yaşlı işi. Ne kaliteli güzel bir model var ne de uygun fiyat. Kim el atacak bilmiyorum ama bence topluca almayı kesmemiz lazım ki düşme olsun o da çok zor parayı çar cur eden, boş harcamayı seven çok insan var