Kızlar birkaç gündür affedersiniz büyük abdestimi yaparken ağrı oluyor ama böyle hani çok zorlarsınız yanma falan olur ya böyle diğer ağrılar gibi değil eşimde daha önce basur olmuştu ameliyat fakat bendeki çok küçük ben endişeleniyorum acaba basur mu diye geçici de olabilir mi sizce Yoksa basur mu yani her şişlik hemoroid mi basur mu oluyor