Eşime aldık geçenlerde çay süzgeci de var içinde. İş yerine götürüyor çay demleyip koyuyorum içine sabahtan akşama sıcak tutuyormuş. Bebeğime malum herkesin bildiği markayı almıştık çok fazla paralar verip hiç gerek yokmuş şimdi diyorum keşke bundan alsaymışız dereceside var hem:)