Kızım kardeşinin yüzünü ısırdı kanattı. Kafasına tırnak attı çizdi. 2.5 yaş ve aşırı hareketli. Bebeği yakalamak için fırsat kolluyor. Asla ama asla dirlik vermiyor. Televizyonu çok açmazken şimdi 2 saati buluyor izlemesi. Çok biliyorum ama başka şansım da var mı bilmiyorum. 2 çocuk anneleri nolur bana fikir verin