ezgiii12490 Kizlae ya 10 aylik bebegim yataktan düştü yatakta yüksek durumu iyi çok ağlamadı bir yerinde ksn yok hareketler normal hastaneye.acile geldik tomografi isterler mi çektirmek istemiyorum napayim eşim düşürmüş
Ameliee ezgiii12490 doktor bakar önce. Davranışlarında ya da hal tavırlarında farklılık görürlerse isterler. Eğer normalse istemezler genellikle.
babymamma ezgiii12490 2 saat uyutma kusma ateş anormal davranışlar sersemlik görürsen hemen götür ama ağlamadı derken çok ağlamadı anlamında mı yoksa hiç ağlamadı mı hiç ağlamadıysa da götür bence yatak yüksek diyorsun ağlamadıysa da garip sanki
aybarsbebekk ezgiii12490 benimde oğlum 10 aylıkken düştü acilde tomografi çektirdim ben çok korktum çünkü yüzü falan çizildi burnu kanamıştı röntgende çekildi alnı morarmıştı falan o yüzden
hellobeybi ezgiii12490 benim kızım da 10 aylıkken düşmüştü. hiçbir şeyi yoktu iyiydi durumu ama ben aşırı şekilde korktuğum ve içim rahat etmeyeceği için çektirmiştim tomografi çok şükür bir şey çıkmamıştı. geçmiş olsun
ezgiii12490 babymamma biraz aglad yine canm getirdik doktora tomografi dedi ama iyi durumu dedi ben istemedim.6 saat dursun uyutma o zaman dedi
busraablog Benim oğlumda 8. Ayında düşmüştü yataktan 5-6 saat uyutmadım gözlerde kayma anormal hareketler vs varmı kontrol altında tut sonrası Allah’ın izniyle bişey olmaz
ezgiii12490 aybarsbebekk kanama olmadı hali keyfine iyiydi cektirmedim 6 saat hastanede kalsin dedi doktor sizde bisey cikti mi tomografide