Kızlar ben hava ne olursa olsun kar yağmadıkça bi saatde olsa kızımı parka çıkarmaya özen gösteriyorum ama parkta hep tekiz😂 kimse çıkarmıyor herhalde soğuk diye. Biz Eskimo gibi giyip yinede çıkıyoruz. Var mı bizim gibi eskimolar 😂 çıkın çıkın gelin parka.