aycaclk Bir aydır düzenli emziriyorum, bugün regl kanaması gibi hissettim siz doğumdan sonra ne zaman regl oldunuz
SuMisalii aycaclk bebeğim 3 aylıkken ilk reglimi oldum kızım şuan 3 buçuk aylık ve ben hala regl oluyorum 🥺
semkav lidokain regl olduktan sonra biraz hafiflediniz mi zayifladiniz mi ? Hani regl göbeği olurda sonra cozulunce geçer
aselkussum 2 aylıkken oldum bebeğim emmiyodu beni çok zor günler geçirdik düzenli sağım bile yapamıyorum hemen oldum o yuzden
aycaclk Allah allah ben emziriyorum aslındaa ilginç kaç gündür kahverengi lekeydi bugün pembe olunca garipsedim
monarosealp34 8 ay sonra oldum benim bildiğim bebeğin emmesi ne kadar iyiyse o oranda daha geç oluyorsunuz vücut süt ürettikce o hormonu baskılıyor çünkü süt korur dedikleri de böyle
tazebiirannee aycaclk 8 ay sonra olmuştum sonrakini de 1.5 ay sonra olmuştum sonra eski döngüme geri döndüm
tulititultitay tazebiirannee Merhaba bende doğumdan 6 ay sonra ilk defa geçen ay oldum bu ay ikinci adet 15 gün geçti.gecen hafta evde test yaptm negatifti aslında bu aradığım yorum olmuş.artık her ay düzenli olurum sanmıştım aslında hala çok korkuyorm yarın kan vermeyi düşünüyorum ama herkes emiziriken olur öyle diyor sizinde öyle olmuş inş bnm de öyledir
tazebiirannee aycaclk ilk adetim doğumdan 8 ay sonra oldu, sonraki adetim de normalde 28 de tekrar adet olmam gerekirken 1.5 ayı geçti öyle 2.adeti gördüm