ecem2479 hasibe04 ben a 101den aldım kiwi marka memnunum ısıklı gayette temiz her gün cekip bırakıyorum hafif kırmızı renk olanı
cokbilmismom hasibe04 dyson v15 total clean çok memnunum daha önce kablolu süpürge ile kendime eziyeti ediyormuşum
SiprayiL hasibe04 Dyson v15 kullanıyorum,onun dışında Philips speed pro Max öneririm çok iyi o da hatta 21inde bime gelecek
blogokur_ incismommy alpereniim parçaları hassas ve çok çabuk kırılıyor yorumları var. Ben de almayı düşünüyorum ama kararsız kaldım ne kadar süredir kullanıyorsunuz ve hiç parçalarında kırılma sorunu yaşadınız mı
YumukluSucurtaa hasibe04 açıkçası a101 arzum aldım Trendyol dada var 1000 TL ye almıştım ben çok memnunum
annelendik birtanecikoglum memnunum, çöp haznesini boşaltmak pek dyson gibi pratik değil ama haznesi de geniş ortalama hızda şarjı 20-25dk gidiyor. Çocuk olduğu için tüm evi aynı anda yapmıyorum ama genelde bi odayı yapmak 5 dk falan pratik elim ayağım