goktgbrc2020 Merhaba tecrübeli anneler . Grib 8 gün oldu burun akıntısı var .. ses kısıklığı var ateş yok ilaçsız iyileşir mi ne zamana iyileşir tavsiye verin lütfen .. ilerlermi 8 günden sonra
eozlem Benim bebeğim 1 aylıkken grip olmuştu. 2. aya kadar full burun temizliği yaptım ancak geçti. Tabi bu süreçte belli aralıklarla doktora gittim ciğerlere inmiş mı diye baktırdım.
pasaveannesi goktgbrc2020 lütfen hastaneye goturun kendi kendine gecmez cocugun cigerine gecmesin mumkunse acil e gitme cocuk doktoruna gotur
goktgbrc2020 pasaveannesi antibiyotik kullandık bir hafta şükür öksürük falan Yok .. boğazında geçti burun akıntısı var sadece
arven2024 goktgbrc2020 burun yıkama yada buhar verirken birer adam lugol iyot damlatın iki güne hiç bişeyi kalmaz cnm
arven2024 pasaveannesi instagramda hasanhüsnüeren doktorun sayfasını inceleyin çok faydasıni göreceksiniz