Merhabalar kızım 8 aylık ek gıdada kabız oluyor taş gibi yapıyor resmen kayısı suyu falan içirdim ama etkili olmadı başka yapabileceğim yedirebilecegim şeyler varsa söyler misiniz birde sağlık ocağının verdiği demir ilacını kullanıyoruz o kabız yapiyor olabilir mi