burak52 Oğlum 4. ay atağından beri hep uyku problemi olan bir çocuk,hala da kesintisiz uyuduğu bir elin parmağını geçmez,neyse 9.ayda artık kendimi kesme noktasına gelince bir iki kez verdim,tamam uykuya dalıyor iyi güzel de,uykuya devamı sağlamıyor ki,gene binbesyuz kez uyanıyor ve krizli uyanıyor. Verdiğime vereceğime pişman olmustum..Ben yaptım o hatayı siz yapmayın .