Gizemeren57 hipp kullanıyorum iyi gelmişti 3. Aydan bu yana değiştiremedik mamadan mı diye dün aptamil aldı eşim gece kusmadılar bu gün yine kustu gaz dan karnı şiş udrason da da görüyor zaten az az besleniyorlar 60 içip bırakıyor mesela ek gıda da aynı biraz yiyip bırakıyor üstüne mama içmek istiyor içerse de kusuyor ne yapacam bilemedim .