laisa bi dönem oluyor galiba 🤔 benim oğlumda meyve yiyordu sadece sebze püresini dediğiniz gibi yapıyordu 2-3 gün hiç bişi vermedim sadece anne sütü aldı sonrasında tarhana çorbası ile başladım çok severek içti, sonra mercimek çorbası verdim ama sebze çorbası gibi herseyi koydum içine birazda kıvamlı yaptım bayılarak içti. Öyle öyle yavaştan başladık tekrar 🙏 bu çok uzun bi süreç ve sabırlı olmanız gerekir. Bebek bunlar sadece süt almışlar başka tat bilmiyorlar ve sadece emme refleksi var ❤️❤️ böyle düşünün yemezse zorlamayın. Bazı sebzeleri eline verin havuç, yeşil soğan, pırasa VS.. Alışcaklar inşallah 🤲