Fyznr0604 Kızım 3 yaşında. Dalin hiç iyi gelmedi. Şunu kullandım kızımın saçları coştu çok iyi geldi dediğiniz şampuan ve sprey öneriniz var mı 💝
papatyagibi Fyznr0604 Sacları costu diyemem ama saglıklılar gayet kepek sorunu falanda yok Dove kullanıyorum
Tazeannecik35 Fyznr0604 ben kızıma ecowell ve pureseed kullandım uzamayan sacları gerçekten cok hızlı bir şekilde sağlıklı uzadı. Uzadıktan sonrada su an normal unibaby kullanıyorum memnunum
Aaayyssee Fyznr0604 saçları coşmadı ama gayet iyi durumda doğduğundan beri incia kullaniyo temiz içerikli olduğu için gönlüm rahat
Feyzosumunannesi Fyznr0604 Ecowell 1. Yaşından beri kullanıyoruz 3 yaşına girecek Mayıs ayında saçları beline yaklaştı
Zeyzey6645 Feyzosumunannesi göz yakıyor mu acaba bizde bu zamana kadar unibaby kullandık saçları artık sertleştiriyor 19 aylığız ona mı geçiş yapsak
Fyznr0604 Feyzosumunannesi maşallah ne güzel. Bende alayım o halde. Uzamıyor benim kızın yaa. Kaldı öyle kısacak. Kestirdim halbuki. Beslensin diye. Ama hala bebek saçı gibi
Feyzosumunannesi Zeyzey6645 Göz yaksa kızım kesin söylerdi,yaktığını düşünmüyorum çok güzel yumuşacık yapıyor. Tavsiye ederim 💕
blgeblk Fyznr0604 Kesinlikle pureseed şampuan ve saç spreyi mükk Bende tavsiye üzerine yeni başladım bebeğimin saçları gözle görülür hızlı uzamaya başladı bakalım yaza kadar bekleyeceğim
dahlia02 Ben bebeğim için araştırırken ecowelli bulmuştum içeriği de çok temiz bayadır kullanıyorum çok memnunum