TubaSare Kızlar normal hareketlerinde hiç bir sorun yok yüz üstü koyunca kendini itiyor falan ama dik tutunca yere basmıuor normal mi bu durum yaşayan var mı
maygirl TubaSare ama 3 aylıktan bahsediyorunuz daha bebek destekli bile oturamiyor ayak basmasi cok sonraki aşama…o aşamaya gelene kadr bicok aşama var daha dönme deatejli oturma deateksiz oturma kendi kendine kalkip oturabilme gbi..
ays45 TubaSare ve şu an böyle şeyler denemenizi hiç tavsiye etmem. Bebeğinize istemeden zarar verebilirsiniz. İnstagram da fizyoterapist yonca görgül hoca var. Onu takip edin çok faydalı videoları var. Tavsiye ederim😊
hatseum TubaSare benimkide yüzüstü durmuyor. 2 buçuk aylık. yüz üstü bir yere yatırınca kıyamet kopuyor. hiç sevmiyor. kucağımıza aldığımızda kafasını tutuyor ama. yani olur böyle şeyler her bebek aynı değil
TubaSare maygirl ya açıkçası bende öyle düşünüyorum ama gelen misafirler aklımı karıştırdı insanı şüpheye sokuyorlar
maygirl TubaSare bn o insanlarin bilinçsiz bebek buyuttuklerine eminim ama kanitlayamam😅onlar hep warlar
TubaSare maygirl öyle sanırım hayır diyorum doktorumuz bişey söylemedi illa basması gerektiğini iddia etti 😬
hepsineyeterim TubaSare ya dünyaya geleli 3 ay olmuş oturmayı hata yatmayı bile bilmiyorsun annen orda diyor ki niye yere ayağını basmıyor. Bazı bebekler icin hayat gerçekten zor.