Seydaaa5 Kızlar dogum yapalı 2.5 ay oldu kırkım cıktıktan 10 gün sonra adet oldum ama cok kanamam oldu düzensiz bi sekildi 10 11 gün kadar sürdü 14 gün temiz kaldım dün gene oldum ve gene yogun bi kanamam vae normal mi bu durum ?
Seydaaa5 hellokitty8 birde bu dogumum sıkıntıkı oldu rahim toparlayamadı cok kanamam olsu oda etki eder mş