Merhaba anneler… Kabin tipi bebek arabası almak istiyorum ama marka olarak karar veremedim ben bunu kullanıyorum memnunum ya da şunu sakın alma diyeceğiniz modelleri paylaşırsanız çok mutlu olurum. Hafif olması tek elle kolayca açıp kapatmak bebeğin konforu bunlar olmasını istediğim özellikler