Anneler merhaba. Ben yeni doğum yaptım bugün 3. Günümüz bebğim çişini yapamıyor. Haftasonu olduğu için doktorumuz da hastane de değil. Bezini açtığımız zaman çiş yapıyor sadece onun dışında bekletiyor. Vajinası kıpkırmızı ve idrarı da yapınca kırmızıya yakın turuncu renkte yapıyor. Başına gelen varmı? Daha alışamadığı için olduğunu düşünüyorum ama acı acı ağlıyor.