aselliyam23 normal benim de oglum tek çocuk ilk 3,5 yaşında başladı hayali arkadaş edinmeye hatta bi ara yatma vakti geldiğinde sen gelme ben arkadaslarimla yatarim deyip odasina gidip tek başına uyuyordu uyuyana kadar da arkadaslariyla kavga ediyordu yaa ileri gitsene sikistirma beni digerine de üstünü ortmeyi unutma diyordu onlarla konusarak uyuyordu🤭 bir süre sonra kayboldular şuan 4,5 yaşında şimdi de tahsin amcası var bazen bize misafirlige geliyor falan ama genelde dışarı ciktigimizda ben senin değil tahsin amcamin elini tutcam deyip alip başını gidiyor😂 ben cocuk gelisim uzmanina da sordum gayet normal birşey hayal gücünün büyüklüğünü gosteriyor demişti