Doğumdan sonra saçlarım aşırı dökülüyor öyle böyle değil.Vitaminlere baktırdım bir şey yok hamilelikte saçlarım uzamış her yerden çıkmıştı şimdi ise çıkan yerlerdekiler bile döküldü üst kısım kel kalacak diye korkarım.Sorum şu bir tane doktor var instagramda sürekli emziren saçı dökülen annelere diye şampuan önerisi yapıyor ismi “EMBEAUTY” trendyolda yorumları baya iyi kullanıp memnun kalan var mı acaba?