prenseskus Evet. Ben de sezaryen doğum yaptım. İlk 2-3 gün sütüm damla damlaydı. Hemen bundan kullanmaya başladım. Çok şükür sütüm çoğaldı. Tabi hormonlar da birkaç güne anca çalışabiliyor, sütün zamanla artması çok normal. Bol su içmeyi ve her gün ılık duş almayı ihmal etmeyin. Benim duştan sonra fışkırırdı ilk ay.