atlas1655 sosyal medyada gördüklerime çok inanmam. Ama bir tane daha evladım olursa ilk oğlumda yaptığım gibi yapmıycam yok bilmem ne kuralı, yok buharlı sebzeler vs va sonuç herşeyi seçen yemeyen tiksinen bir oğlum var ben sevdiremedim. İkinci bir evladım olursa taştan yumuşağını koyucam önüne 😅 hadi yavrum giriş. Akrabam öyle yaptı kadına kızıyordum şimdi gördüm 4 yaşındaki kız ilik yiyor, et kemiriyo suyuna ekmek banıyo. Benimkide koyuyo küçük küçük yap çatalla takalım elleyip yemem aayyyyyy