Enterogermina kids probiyotik kullanıyoruz anında kabızlık problemi geçiyor doktorunuza sorun ve deneyin bence biz 2 gün kullandık faydasını gördük ve devam ediyoruz çok çekti kızım kabızlıktan gerçekten çok zor biraz geç keşfetmiş olmak beni bir nebze üzüyor şu an keşke daha önce bilip kullansaydım diyorum sizde deneyin etkisini 2. Gün görürsünüz