birkadinbiranne Kızlar bir sorum olacak aktif emzirirken hamilelikten şüphelenip test yaptım evde pozitif çıktı, daha doğru düzgün regl bile olmamıştım. Testi pozitif çıkıp doktora gidince hamile olmayan varmı aramızda?
Yaseminsaribas birkadinbiranne hiç böyle olaya denk gelmedim ama kan tahlili vermeniz de fayda da var
AslanKadini_ birkadinbiranne bi kere oldu ama kimyasal gebelik deniyor test bozuk olunca hiç çizgi çıkmıyor diye biliyorum
Yaademm birkadinbiranne ben yaşadım bu ay artimed bide başka markaydı bakım postlarimda bulursanız heleki artimed olan çok netti ama başka marka yaptım negatif çıktı Allah’ta kan vermedim boşuna
aven birkadinbiranne yeni doğum yaptıysanız eğer 3 ay falan hormonlarınızın değerleri düşmediğinden testte pozitif çıkacaktır
aven birkadinbiranne ayy o zaman bir şey diyemeyeceğim yani hiç başıma yanlış test olayı gelmedi allah gönlünüze göre versin
vecihi Esraydogmus ben birkaç ay evvel yaşadım canım. İlk pozitif çıktı gittim kan verdim şükür yok 🤣