Arkadaşalr 1 ay önce influenza oldum. Çok öksürüyordum. Hala da öksürüyorum azaldı ama. Şimdi 1 haftadır sol tarafımda sırtımım arka kısmında bir ağrı oluştu. Öksürmekten diye düşünüyorum kas ağrısı sanırım. Ama geçmedi. Yani biraz endişe ediyorum. Kas ağrısını yoksa başka birşeymi diye. Benim gibi olan oldumu. Yani öksürürken oradaki kaslar çok gerildi ondan mı oldu acaba