fatmafatih38 Kalbim22 hamileliğimin ilk aylarında eşimin kanser olduğunu öğrendim hamileliğimin sonuna kadar kemoterapi tedavisi gördü daha sonra çalıştığım kurumda dışlandım hamile olduğum için bu beni çok üzmüştü kendimi engelli gibi hissetmiştim