Annemommommy Kızlar calpol içince yutuyor ama 1 dakka sonra kusuyor ben ateşi vs olursa iğneden sonra ne içiricem hasta olsa
Bebekanneesi Annemommommy çok şükür yüksek ateşi olmuyordur ama olduğu zamanda ılık kompres yapıyordum sürekli çünkü hiçbir şurubu içmiyordu antibiyotik de antibiyotik gerekince de kasa iğne yapılıyordu
Bebekanneesi Annemommommy hayır aromalı sevmiyor dedi doktor midesi kabul etmiyordu alerjik olsa kasa uygulanan iğneden reaksiyon gösterirdi zaten dedi