Ben de nurse harveys Damla kullanıyorum oğluma iyi gelmişti ama 3. Aydan sonrakullanmayı bırakıp sürekli masaj yapıp sıcak tutuyordum. Kıızm da öyle şimdi 5 Damla veriyorum günde. Reçetede 20 damlaya kadar verilebilir yazıyor ama o kadar vermedim hiç. Hergün de vermiyorum çok ağlayınca genelde.